• kezdőlap
  • kapcsolat
  • dokumentumok
  • MET Csoport
vészhelyzet esetén hívja diszpécser szolgálatunkat: +36 80 300-300
Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati irodák

Ügyfélszolgálati irodák

ÜGYFÉSZOLGÁLATI IRODÁK

  • 4030 Debrecen, Híd utca 1.
  • 3300 Eger, Törvényház utca 4. - Agria Park
  • 2030 Érd, Kálvin tér 1.
  • 3527 Miskolc, Sajószigeti utca 3.
  • 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 102.
  • 3100 Salgótarján, Rákóczi utca 172.
  • 5000 Szolnok, Thököly utca 79.
  • 6064 Tiszaug, Rákóczi Ferenc utca 42/B.
  • 6750 Algyő, Kastélykert utca 49.
  • 2060 Bicske, Kossuth tér 20.
  • 2067 Szárliget, Szent István tér 1.

Ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása:

  • Hétfőn, kedden és csütörtökön: 8:00 órától - 14:00 óráig.
  • Szerdán: 8:00 órától - 20:00 óráig.
  • Pénteken: 8:00 órától - 14:00 óráig.

Az ügyfélszolgálati irodáinkban az alábbi jellegű ügyintézésekre van lehetőség:

  1. Információszolgáltatás
  2. Gázigény bejelentés
  3. Műszaki munkával, üzemmenettel kapcsolatos ügyintézés
  4. Védendő fogyasztók nyilvántartásba vétele
  5. Elosztóhálózat-használati szerződés kezelés
  6. Fogyasztási hely, cím módosítás
  7. Névátírási igény átvétele
  8. Folyószámla ügyintézés
  9. Reklamáció
  10. Egyéb

 

Időpontfoglalás

Kérjük időpontfoglalás előtt olvassa el a rendszer használatáról az alábbi tájékoztatónkat!

Ezen a felületen fogyasztóink személyes ügyintézésének megkönnyítéséhez előzetes időpontfoglalást biztosítunk ügyfélszolgálati irodáinkban.

Amennyiben az időpontfoglaláshoz szükséges bejelentkezés során az e-mail mezőben megadja e-mail címét, akkor az időpontfoglalásáról a megadott elérhetőségre a rendszer automatikusan visszaigazolást küld, mely a foglalás adatait és kódszámát tartalmazza.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ügyfélszolgálati irodáinkban időpont foglalási kérelmét csak az Ön által megjelölt időpontban és ügytípusban tudjuk fogadni. Amennyiben megkeresése a foglalás során megjelölt ügyön kívül egyéb ügyintézést is igényel, azt külön kell intéznie, mivel elektronikus foglalását csak az eredetileg megadott paraméterek alapján áll módunkban teljesíteni. Egyéb ügyek intézésére csak érkezési sorrend alapján van lehetőség.

Tájékoztatjuk, hogy az Ön által lefoglalt időponthoz viszonyítva az ügyfélszolgálati irodáinkban kihelyezett ügyfélhívó berendezéseink +/- 20 percen belül tudják foglalását figyelembe venni. Fentiek alapján tehát kérjük, hogy a foglalás érvényességi ideje alatt az ügyfélszolgálati irodánkban lévő ügyfélhívó berendezésen az említett kódszám használatával kezdeményezze a sorszám kérését.

Rendszerünkben Önnek lehetősége van a már lefoglalt időpont esetleges törlésére is.

Az ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük, hozza magával mérési pont (POD) azonosító számát vagy az utolsó gázszámláját. Az ügyintézéshez szükséges további dokumentumokról kérjük, tájékozódjon honlapunkon.

Felhívjuk figyelmét, hogy az időpontfoglalás során a rendszer által adott foglalási kódszámot szíveskedjen feljegyezni és az ügyintézéshez magával hozni, mert a sorszámkérés során meg kell majd adnia!

Kérjük, adja meg telefonszámát vagy e-mail címét.

Telefonszám: +36

 
 
E-mail cím: